4.5 Deri në vitin 2030, të eliminohen pabarazitë gjinore në arsim dhe të sigurohet akses i barabartë në të gjitha nivelet e arsimit dhe trajnimit profesional për grupet e cenueshme, përfshirë personat me aftësi të kufizuara, popullsitë indigjene dhe fëmijët në situata të cenueshme
4.5.1 Indekset e barazisë (femër/mashkull, rural/urban, kuintili më i ulët/më i lartë i pasurisë dhe të tjera, si statusi i aftësisë së kufizuar, popullsitë indigjene dhe ata të prekur nga konfliktet, sipas disponueshmërisë së të dhënave) për të gjitha treguesit e arsimit në këtë listë që mund të shpërndahen sipas këtyre kategoriave
Indeksët e barazisë kërkojnë të dhëna për grupet specifike të interesit. Ata përfaqësojnë raportin midis vlerës së treguesit për një grup dhe atij për grupin tjetër. Zakonisht, grupi më i disavantazhuar vendoset në numërues. Një vlerë e barabartë me 1 tregon barazi midis dy grupeve. ;
Për të qenë në përputhje me Targetin 4.5, ky tregues duhet të jetë sa më afër 1;